Dag 2...Toronto!

13 augustus 2018 - Toronto, Canada

Vanmorgen waren we allemaal al vroeg wakker. Al om 04:00 konden Ninthe, Jerry en ik niet meer slapen. Fiene daarentegen hield het wat langer vol. Die kan thuis ook altijd al goed uitslapen ;-)

Na een lekker, vroeg ontbijtje zijn we op advies van de receptie van ons hotel met de auto naar downtown Toronto gegaan. We wilden eigenlijk met het openbaar vervoer maar dat werd afgeraden. De meneer had gelijk want we vonden al snel en soepel een mooi parkeerplaatsje “onder” de CN Tower.

Als eerste kozen we ervoor om met de ferry rond de Toronto islands te varen. Zo hadden we een mooi zicht op de skyline van de stad.

Vervolgens zijn we met een hop-on-hop-off-bus de stad rondgegaan. We hadden immers maar één volle dag in deze stad dus wilden we alles zien!

Voor de lunch vonden we een leuk tentje in het Distillery District. En overal hier ook weer superaardige behulpzame mensen.

In de middag hebben we heerlijk geslenterd in China town en in Kensington Market en weer op ons gemak naar de auto gewandeld.

Doordat wel een uitgebreidere lunch hebben gehad, hebben we snel een makkelijke hap gegeten en even de Wallmart verkend (alhoewel...even???) alvorens we naar het hotel zijn gegaan.

Het hotel heeft een heeeeeerlijk zwembad dus daar zijn we even met zijn vieren ingeplonst, wat een fijne verfrissing na een dag in de stad!

Toronto is echt leuk. We zijn benieuwd wat de dag ons morgen weer gaat brengen; Niagara Falls...we zijn benieuwd!

1. Margret:
    14 augustus 2018
    Oh ben ik ook benieuwd dat wil ik ook graag een keertje zien , maar heel leuk om jullie ervaringen zo te lezen
  2. Mireille:
    14 augustus 2018
    Ben benieuwd wat je van het circus om The Falls heen vind ... De Jetboat is echt een aanrader !! Vonden wij alle 6 echt zo gaaf !

Veel plezier !
  3. Joke Kramer:
    14 augustus 2018
    Super, wat een belevenis met het gezin. Leuk om het verslag te lezen. Ik blijf jullie volgen. Liefs.
  4. Kirsten van Excel:
    Wauw Super gaaf. Heel veel plezier