Dag 13...Boston

25 augustus 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Het was al weer tijd om afscheid te nemen van Cape Cod. Na het ontbijt pakten we de spullen in. Het is leuk om te merken dat de meiden al gewend raken aan het inpakken en wegwezen iedere keer ;-)

De volgende bestemming was Boston, dat op ongeveer anderhalf uur rijden was.

Vandaag gingen we eerst de stad bezoeken, ons hotel ligt er namelijk iets buiten.

We begonnen met het lopen van de Freedom Trail. Een wandeling door het centrum van Boston langs allerlei bezienswaardigheden. De route is aangegeven door een rode lijn op de grond. Voor de kinderen was dat ook leuk, een beetje spoorzoekertje spelen ;-)

Halverwege besloten we te gaan lunchen. We zagen en leuk terrasje waar nog plek was dus daar gingen we op af. Dat bleek het café van Cheers te zijn, naar de gelijknamige sitcom van lang geleden. Een leuke bijkomstigheid!

We hebben er wat dingetjes om te delen genomen, mooi zat voor lunch en ook nog eens gezellig.

We vervolgden ons pad totdat we klaar waren en zijn daarna richting de auto terug gegaan.

Ninthe en Fiene hadden eerder al een waterpartij gezien waar veel kinderen in aan het poedelen waren, dus daar kwamen we niet onderuit. We hebben getracht ze min of meer droog de auto in te krijgen maar dat was wel een uitdaging, haha.

Eenmaal in het hotel, hebben we nog heerlijk in het buitenbad gezwommen (had ik al verteld dat het vandaag 28 graden was? ;-)). Daarna hebben we ons opgefrist en een hapje gedaan bij Applebee’s.