Dag 14....Vermont

26 augustus 2018 - Colchester, Vermont, Verenigde Staten

De dagen vliegen voorbij hier in de USA. Zo werden we vanmorgen al weer wakker in Boston en was het tijd voor een nieuwe rijdag.

Op naar Vermont! Maar voordat we weggingen moest er eerst voor thuis nog even geshopt worden bij Target. Jerry had beloofd dat we alle gangpaden mochten bekijken dus de kenners kunnen wel raden hoe lang we binnen zijn geweest ;-)

Daarna zetten we onze tocht door richting de staat Vermont. Naarmate we de Boston area verlaatten, werd het landschap alsmaar groener en dun bevolkter.

Na een aantal uren waren we dan bij de Ben & Jerry’s fabriek alwaar we gelijk konden aansluiten bij een rondtour. Dat was leuk en interessant om te zien. Mooi ook om te zien hoe het bedrijf door slim ondernemerschap zo groot is geworden.

Na het proefijsje hadden we wel zin in meer! Dus hebben we daar op het terras nog even gesmikkeld van een ijsje en zijn we daarna weer verder doorgegaan.

Bij de fabriek ligt trouwens een hilarisch kerkhof (nooit gedacht dat ik het woord hilarisch en kerkhof in één zin zou gebruiken, trouwens) met alle uitgerangeerde smaken van B&J’s. Echt grappig.

Het was van daaruit nog een half uurtje rijden naar het hotel. De meiden werden natuurlijk weer beloond met een plons in het zwembad (ik ben zo blij dat ik voor hotels met zwembad heb gekozen, de meiden leven daar echt naar uit na een dag in de auto).

Omdat het vanavond de laatste avond is in de USA, zijn we bij het favoriete restaurant van de meisjes gaan eten: Texas Roadhouse. De meiden vinden de doppinda’s op tafel zo lekker ;-)

Het was weer op zijn Amerikaans veel, dus de dames liggen, as we speak, uit hun doggybags nog friet te happen op bed, hahaha

Na morgen nog een paar daagjes Canada. Nog even genieten van de vakantie....