Dag 9....NYC 2.0

21 augustus 2018 - New York City, Verenigde Staten

Nog een dag New York! :-)))

Vol goede moed vertrokken we voor weer een dagje in deze fantastische stad!

Het OV was beduidend drukker dan gisteren maar wat wil je, vandaag is immers gewoon een werkdag.

Het ontbijt haalden we weer onderweg. We bewaarden ook nog wat voor onze eerste stop van vandaag: Central Park.

Vanuit het busstation besloten we te wandelen richting Central Park. Daar aangekomen, hebben we heerlijk onze donuts genuttigd en een kopje koffie gescoord. Wat een oase van rust is het toch ook.

We zijn richting Strawberry Fields gewandeld en hebben het “imagine” gedenkplek bekeken. Wederom een mooi stukje NYC.

Vandaaruit namen we de metro naar Brooklyn en wandelenden we over de Brooklyn Bridge terug naar Manhattan. Wat een drukte en chaos op deze brug zeg. Het was wel weer een mooie plek om de skyline van NYC te bekijken. Die verveelt nooit!

We vervolgden onze wandeling naar Grand Central station en vandaaruit gingen we door naar Times Square. Daar zijn we even lekker gaan zitten om alle indrukken binnen te laten komen.

Met inmiddels de blaren op de voeten en dorst voor 10 zijn we weer richting hotel gegaan.

Nu liggen we lekker languit met een drankje.

Morgen verlaten we deze omgeving weer...op naar Cape Cod!