Dag 10....bye NYC, hello Cape Cod

22 augustus 2018 - Cape Cod, Verenigde Staten

On the road again! Vandaag was het al weer tijd om het hotel in New York te verlaten.

Voordat we gingen rijden, hebben we en ontbijtje en verdere inkopen gehaald bij de Walmart aan de overkant.

Onze eerste stop was al na een uurtje: Woodbury Common Outlet. Hier hebben we uiteraard de nodige inkopen gedaan, helaas nog niet de door Jerry zo gewenste korte broek. Wat hij zoekt hebben ze dan weer nèt niet. En nèt niet kopen is niet slim want dan blijft het in de kast hangen ;-)

Daarna reden we door naar de staat Connecticut. Deze staat is al weer een stuk minder toeristisch dan waar we vandaan kwamen. Bij de lokale benzinepomp hadden we bijvoorbeeld aanspraak en vragen waarom we met een Canadees kenteken rondrijden. Een andere man was een Nederlander die zich had gevestigd in Amerika. Hij herkende ons “Hollanders” onmiddellijk ;-)

Na een aantal kilometers en stops, waren we tegen etenstijd in Hyannis op Cape Cod.

We besloten lekker makkelijk te eten want niemand had echt zin om nog de deur uit te gaan. Morgen moeten we immers vroeg op, we gaan whale whatchen!